Gyorsan szeretnél értesülni a Rangadó.hu híreiről? Csatlakozz hozzánk! Klikk és like a Facebook-on
Videóval készül az adidas a világbajnokság döntőjére. A Forever or Never című klip középpontjában Lionel Messi és Thomas Müller áll.
A stilizált videó az adidas mindent vagy semmit életérzést közvetítő „allin or nothing” vébé-kampányának csúcspontjaként készült.
A kampányban hirdetett életérzésnek megfelelően a film is fekete-fehér, csakúgy, ahogyan a döntő játékosai előtt is két lehetőség áll: mindent beleadnak, vagy mindent elveszítenek. A videó vágás nélkül egymásba átúszó képekből áll, története a torna és a két döntős csapat legszebb pillanatait mutatja be, középpontjában a világbajnokság két legnagyobb adidas-sztárja, Lionel Messi és Thomas Müller áll.
A videó szövege is a döntőről szól, a minden eddiginél fontosabb, meccsre utal.
Tom Ramsden, az adidas globális futball üzletágának vezetője mondta: „ez a világbajnokság egy igazi sikertörténet az adidas számára. Fantasztikus, hogy két olyan csapat mérkőzik meg egymással a döntőben, mint Argentína és Németország. Ez a videó egy bemutató a futball végső állomásáról, és rávilágít arra, hogy a világbajnokság döntője valóban a mindent vagy semmit kérdéséről szól.”
Az utolsó képkoca szerint a rajongók a finálé Brazucát, a hivatalos döntős meccslabdát nyerhetik meg, ezzel is lehetőséget teremtve számukra, hogy a történelem egy szeletét birtokolhassák.
A videó emellett az adidas, a világ legjelentősebb futball márkája számára egy hihetetlenül sikeres torna befejezését is jelenti, hiszen 1990 óta először játszik két adidas által támogatott csapat a döntőben. Az adidas gyártotta azt a cipőt is, amivel a legtöbb gólt rúgták a játékosok (adizero f50, eddig 46 találat). A legtöbb gólt lövő játékosok közül három is ezt viseli (Rodriguez 6, Müller 5, Messi pedig 4 gólt szerzett).