Gyorsan szeretnél értesülni a Rangadó.hu híreiről? Csatlakozz hozzánk! Klikk és like a Facebookon!
Az elmúlt hétvégén indult a közmédia új csatornája, az M4 Sport, és az első két sugárzási napján a sportcsatornák általános nézettségi szintjéhez képest különösen jó eredményeket ért el.
A Nielsen Közönségmérés adatai szerint szombaton 1 millió 371 ezer, vasárnap 1 millió 416 ezer fő kapcsolt legalább egy percre az M4 Sportra, ami azért kiugró teljesítmény, mert a közönségmérésben szereplő sportcsatornák esetében az idei évben eddig mindössze két olyan alkalom volt, amikor az odakapcsolók száma napi szinten meghaladta az egymilliós küszöböt.
A teljes hétvégét tekintve az M4 Sport a hatodik legnézettebb csatorna lett 3.2 százalékos közönségaránnyal, míg főműsoridőben (18.30 és 22 óra között) szombaton 4.8 százalékkal az ötödik, vasárnap, 5.5 százalékkal pedig a negyedik helyen végzett.
A csatorna legnézettebb műsora a hétvégén a vasárnap 17.55-től kezdődő labdarúgó-mérkőzések (a Haladás–Ferencváros, és az adás félbeszakadása után a Békéscsaba–Debrecen) közvetítése lett, 263 ezer fős nézettséggel és 8,1 százalékos közönségaránnyal, de az ezt követő összefoglalót, a Góóól című műsort is 209 ezren megnézték. A Góóól így a hétvége második legnézettebb programja lett az M4 Sporton.