Az új magyar sportmárka neve ugyan rémes (Kiejtve: turul. Értjük a fergeteges szóviccet, ugye?), a logója elsőre kissé gyerekesnek tűnik, ám reméljük maga a termék világszínvonalú. Máskülönben miért is váltana Mészáros Lőrinc sportmárkájára három élvonalbeli magyar együttes?
A szombathelyi szurkolói ankéton már elhangzott, hogy csütörtökön mutatja be az új mezt a Haladás, a mezszállító a 2rule lesz, és a hírek szerint a Magyar Sportmárka Zrt. dresszeit viselik majd a Puskás Akadémia, valamint a Diósgyőr labdarúgói is.
Ami szép, az szép
Láss csodát, Mészáros Lőrinc és családja áll az új cég mögött, melyet azzal a céllal hoztak létre, hogy a felcsúti fociakadémistáknak melegítőt varrjanak. Az Index úgy tudja, a cég 70 százalékos tulajdonosa Mészárosék Talentis Group nevű vállalkozása, a maradék 30 százalék pedig a cég ügyvezetőjéé, aki Szélesi Zoltán volt szövetségi edző volt felesége. A legutóbbi, 2017-es mérleg szerint ő az egyedüli alkalmazottja a vállalkozásnak.
Ne lepődjünk meg, ha a 2rule később „kinövi magát”: nem lennénk az Adidas, a Nike vagy a Puma vezetőinek helyében…
A nyitóképen a Puskás Akadémia játékosai – fotó: pfla.hu