Az egész világ a Barca oldalait kattintja

Több mint másfél milliárd interakció volt tavaly az FC Barcelona közösségi oldalain.
Kapcsolódó cikkek

Az FC Barcelona labdarúgócsapata 1,6 milliárd interakciót generált az elmúlt évben az öt legnagyobb közösségi médiafelületen, írta az MTI.

A klub honlapjának beszámolója szerint az Instagramon, Twitteren, YouTube-on, Tik Tok-on és Facebookon kapott vagy közé tett kedvelések, hozzászólások és megosztások alapján sorozatban a hatodik évben a katalán együttesé a legtöbb elérés a futballcsapatok közül.

Mögötte az FC Liverpool (1,485 milliárd) és a Manchester United (1,455 milliárd) következik a sorban. Az öt felület közül a Facebook az egyetlen, amelyen nem a Barca a listavezető.

Az éllovas egy év alatt 13,13 százalékos növekedést ért el az elérések tekintetében, ami különösen magas szám annak fényében, hogy a koronavírus-járvány miatt két-három hónapra leállt a nemzetközi futballélet is.

A klub legaktívabb napja az volt, amikor Diego Maradona halálát követően Lionel Messi, az együttes hatszoros aranylabdás argentin klasszisa honfitársáról emlékezett meg gólszerzését követően.