Nemzetközi foci

A pasik az El Clásicót bámulták

Rengetegen nézték vasárnap a spanyol rangadót.

Kapcsolódó cikkek

Gyorsan szeretnél értesülni a Rangadó.hu híreiről? Csatlakozz hozzánk! Klikk és like a Facebook-on!

A hét góllal záruló, vasárnapi esti Real Madrid – Barcelona spanyol rangadó ideje alatt a Sport2 televízió volt a legnézettebb csatorna a 18 és 49 éves férfiak körében, és megdőlt a csatorna 2014-es nézettségi csúcsa is.

A spanyol bajnoki cím szempontjából kulcsfontosságú összecsapást vívott egymással a Real Madrid és az FC Barcelona vasárnap este. A magyar szurkolók is érezték az El Clásico súlyát, megdőlt ugyanis a Sport TV 2014-es nézettségi csúcsa.

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján a Sport2 vasárnap esti spanyol közvetítésére több mint 760 ezren voltak kíváncsiak (20:30-tól 23:15-ig), a nézettségi csúcs pedig a találkozó közel 440 ezer tartós nézőjének köszönhető. A Sport2 a közvetítés két órája alatt a fogyasztói szempontból legfontosabb 18-49 éves férfiak körében 18,7 százalékos közönségarányt ért el, és Magyarország legnézettebb csatornája volt a célcsoportban, megelőzve a két nagy kereskedelmi televíziót is.

A 4-3-as Barcelona sikernek köszönhetően az elsőségért továbbra is ádáz csatát vív egymással a Real Madrid, az Atlético Madrid és az FC Barcelona (70, 70 és 69 pont). Legközelebb szerda este lép pályára az El Clásicót vívó két sztárcsapat, és a Sport2 nézői egymás után láthatják majd az FC Barcelona – Celta Vigo és a Sevilla – Real Madrid találkozókat, a spanyol bajnokság hajráját pedig továbbra is kizárólag a Sport1 és Sport2 csatornák közvetítik.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik