NB I

Olaszok ruházzák a Honvédot

A Givova sportszergyártó cég helyett a jövőben a Macron szállítja a klub felszereléseit.

Kapcsolódó cikkek

Gyorsan szeretnél értesülni a Rangadó.hu híreiről? Csatlakozz hozzánk! Klikk és like a Facebookon!

Csütörtök délelőtt sajtótájékoztatót tartott a Bp. Honvéd. Bejelentették, hogy a Givova sportszergyártó cég helyett a jövőben a Macron szállítja a klub felszereléseit. Ez az olasz társaság ruházza fel a többi között a Napoli, a Lazio, a Bologna, az Aston Villa, a Bolton, a Real Betis, az 1860 München, a Sporting CP, az AZ Alkmaar és a Hajduk Split labdarúgóit is, de rögbiben, kosárlabdában, röplabdában, baseballban, kézilabdában és jégkorongban is utaznak. Érdekesség, hogy Bogdán Ádám klubja, az angol másodosztályú (Championship) Bolton Wanderers stadionjának a Macron lesz a névadója a közeljövőben.

A kispestiek szerződése 2015. július 1-től 2019. június 30-ig érvényes, és minden korosztályra vonatkozik az U7-től a felnőttig bezárólag. A Honvéd hazai szerelése továbbra is a vörös-fekete csíkos mez marad, az idegenbeli pedig fehér lesz, mellmagasságban keresztbe futó vörös és fekete csíkkal. A kitérőmez narancssárga lesz, keresztbe futó fehér és fekete csíkkal. Minden mez úgynevezett slim-fit szabású és jó szellőzést biztosító micromesh anyaggal van ellátva a megfelelő helyeken, hogy biztosítsa a játékosok kényelmét, komfortérzetét játék közben.

A céget a sajtótájékoztatón Roberto Casolari marketing-igazgató és Gabriele Tacconi marketing-menedzser képviselte. A Macron vezetői leszögezték: örömmel léptek kapcsolatban a Bp. Honvéddal, amely egy ismert márkának számít Magyarországon kívül is. Cégük a világ számos országában jelen van, hazánkban pedig a kispestieket tekintik zászlóshajójuknak, a klub múltja miatt is. Mivel megítélésük szerint a Honvédnak külföldön is vannak szurkolói, bíznak benne, hogy a termékeket ott is tudják majd értékesíteni.

Amikor a jelenlegi vezetés tíz évvel ezelőtt átvette a százszázalékos olasz tulajdonban lévő céget, 10 millió euró volt az éves forgalmuk, most viszont már 68 millió euró. Jelenleg Európát tekintik hazai terepnek – a Nike és az Adidas mögött a harmadik helyen állnak a klubok körében –, de a kontinensen kívülre is fognak terjeszkedni.

Olvasói sztorik