NB I

Milliós kár Győrben a lassú beléptetés miatt

Több száz szurkoló kedvét vehették el a meccsre járástól a Győr–Fradi rangadón történtek miatt.

Kapcsolódó cikkek

Gyorsan szeretnél értesülni a Rangadó.hu híreiről? Csatlakozz hozzánk! Klikk és like a Facebook-on!

Elképesztő tömegjelenetek játszódtak le az ETO Parkban vasárnap délután a Győr–Fradi rangadó előtt. Több száz szurkoló a borzasztóan körülményes, lassú beléptetés miatt ugyanis még az első félidő közepén is jegyért állt sorban állt, sokan viszont feladták a várakozást, és inkább hazaballagtak. Pontos adatok nem állnak rendelkezésre, de körülbelül három-négyszáz néző sokallt be, és fordított hátat a mérkőzésnek, ami egy átlagos, 2500 forintos belépő esetén nagyjából egymillió forintos bevételkiesést jelent a győri klubnak.

A gondot azt okozta, hogy mindössze három ablaknál juthattak jegyhez a drukkerek, akik közül sokan csak a helyszínen szembesültek azzal, hogy a személyes adataikat is meg kell adniuk a bejutáshoz. Meronka Péter, a győriek kommunikációs munkatársa szerint nagy számban lehettek olyanok a pórul jártak között, akik régóta nem voltak meccsen, hiszen a jelenlegi beléptetési szabályok már 2013 márciusa óta érvényben vannak.

– Az a helyzet, hogy a szurkolóink nyolcvan százaléka a meccs előtt néhány órával dönti el, kilátogat-e az ETO Parkba – idézi Meronka Péter szavait a Bors című napilap. – Vasárnapra előzetesen rossz időt jósoltak, ám hét ágra sütött a nap, és sokan választották a rangadót délutáni programnak. Az is gond, hogy nem alakult még ki az internetes jegyvásárlás szokása, hiszen a hosszú sorban állást azzal is el lehetett volna kerülni, ha az érdeklődő már otthon megadja az adatait, és magával hozza a kinyomtatott belépőjét.

A győri klub keddi közleménye

Sajnálattal vettük tudomásul, hogy több száz szurkoló, akik vasárnap jegyet szerettek volna váltani a Győri ETO – Ferencváros bajnoki mérkőzésre, csak hosszabb várakozás után tehették meg. Természetesen klubunk azonnali vizsgálatot indított a lehetséges problémák feltárása érdekében, mert elsődleges feladatnak tartjuk a szurkolóink megfelelő kiszolgálását.

A jegyvásárlási adatokból kiderült, hogy a hazai szektorokba szóló belépőjegyek több mint felét vasárnap, az utolsó pillanatban, az öt rendelkezésre álló jegypénztárak valamelyikében vették meg szurkolóink. Az elmúlt időszakban több alkalommal is felhívtuk szurkolóink figyelmét arra, hogy elővételben vagy az interneten vásárolják meg a belépőjüket, mert a névre szóló jegykiadás miatt egy adott pultnál egy perc alatt csak egy embert lehet kiszolgálni. Sajnálattal láttuk, hogy ezen információk jelentős részét szurkolóink előzetesen nem vették figyelembe vagy nem számoltak azzal, hogy kiemelt mérkőzés esetén a nagyobb érdeklődés miatt akár komolyabb sor is kialakulhat a jegypénztáraknál.

Kiderült az is, hogy a mérkőzésre érkezők jelentős része meglepődött a névre szóló jegyek miatt. Valószínűsíthető, hogy ők idén még nem voltak egyetlen NB I-es hazai mérkőzésünkön sem, hiszen nem a vasárnapi volt az első olyan meccs, amikor ilyen feltételek mellett állítottuk ki a belépőjegyeket. A kiemelt mérkőzéseinken már 2013-ban is csak így lehetett bejutni az ETO Parkba.

A jövőben az ilyen problémák elkerülése miatt, arra kérjük azokat a kedves szurkolókat, akik csak alkalmanként látogatják a mérkőzéseinket, hogy előzetesen informálódjanak a várható körülményekről.

Olvasói sztorik