Gyorsan szeretnél értesülni a Rangadó.hu híreiről? Csatlakozz hozzánk! Klikk és like a Facebook-on!
A kezdeményezést elindító Sport TV a Magyar Labdarúgó Szövetséggel közösen az előző szezonban hirdette meg először a versenyt, amelyet akkor a Győri ETO nyert.
A Sport TV közleményéből kiderült, a klubok a mostani idényben is igyekeznek sokat tenni azért, hogy minél több teljes család, nő és gyermek látogasson ki a mérkőzésekre. A fődíj a televízió által biztosított tízmillió forint értékű reklámfelület, valamint az MLSZ-szel közösen felajánlott egymillió forint készpénz. Utóbbit a győztes egyesület csak arra költheti, hogy drukkereinek megteremtse a lehető legjobb feltételeket.
Májusban a szurkolók a hivatalos versenytől független közönségszavazás keretein belül a Sport TV Facebook-oldalán adhatják le szavazataikat az általuk leginkább családbarátnak tartott stadionokra.