NB I

Sikeres a Családbarát-kampány

Az MLSZ és a Sport TV is elégedettségét fejezte ki az idei szezonban beindított sorozat kapcsán.

Kapcsolódó cikkek

Gyorsan szeretnél értesülni a Rangadó.hu híreiről? Csatlakozz hozzánk! Klikk és like a Facebook-on!

A Sport TV és a Magyar Labdarúgó Szövetség is sikeresnek ítéli az OTP Bank Ligában idén útjára indított Családbarát Mérkőzés-kampányt.

– Sikeres eseménysorozaton vagyunk túl, a klubok összefogása és együttműködése rendkívüli volt, hogy közösen tegyünk a családi szurkolás élményéért. Ennek az egyik részeredménye, hogy a múlt hétvégéig lejátszott 13 Családbarát Mérkőzéseken az összes csapat hazai átlagnézettségével összehasonlítva május 4-ig 5.2 százalékkal nőtt a helyszíni nézőszám – mondta Málnay B. Levente, a Chello Central Europe vezérigazgatója, aki hozzátette, a jövőben is folytatni kívánják a sorozatot.

– Az MLSZ kiemelt stratégiai célja, hogy a nők és a gyermekek, a családok minél nagyobb létszámban válasszák szórakozásul, szabadidős programjukként a labdarúgó-mérkőzések látogatását. Éppen ezért is örülünk a Családbarát Mérkőzés-kampány sikerének – mondta Sipos Jenő, az MLSZ szóvivője.

– A Debrecen–Újpest találkozó előtti sajtótájékoztatón kiderült, a Sport TV, az MLSZ és az OTP Bank összefogásának köszönhetően két hónap alatt minden élvonalbeli csapat stadionjában szerveztek egy sorozathoz tartozó mérkőzést. Ezeken az eseményeken a gyerekek és kísérőik a családi szektorban szurkolhatnak, 80 fiatal kapta meg a lehetőséget, hogy kedvenc együttese kapusának rúgjon tizenegyest és 16, 200 ezer forint értékű wellness hétvégét sorsoltak ki. A kampány utolsó állomása jövő hét szombaton lesz Kaposváron.

Ez a rendezvénysorozat a korábbi Családbarát Stadion-verseny örökébe lépett, de ahelyett, hogy versenyeztette volna a klubokat, inkább lehetőséget biztosított számukra, hogy igazi családi eseményt szervezzenek. A klubok önként vettek részt a rendezvénysorozatban és az értékelések szerint az együttműködésből színvonalas események születtek.

Olvasói sztorik