Az FC Barcelona labdarúgócsapata 1,6 milliárd interakciót generált az elmúlt évben az öt legnagyobb közösségi médiafelületen, írta az MTI.
A klub honlapjának beszámolója szerint az Instagramon, Twitteren, YouTube-on, Tik Tok-on és Facebookon kapott vagy közé tett kedvelések, hozzászólások és megosztások alapján sorozatban a hatodik évben a katalán együttesé a legtöbb elérés a futballcsapatok közül.
📲 Barça generated more than 1.6 billion interactions on social media in 2020.
All the details: https://t.co/fp8YD1KIFy pic.twitter.com/PsN0bonvpQ
— FC Barcelona (@FCBarcelona) January 8, 2021
Mögötte az FC Liverpool (1,485 milliárd) és a Manchester United (1,455 milliárd) következik a sorban. Az öt felület közül a Facebook az egyetlen, amelyen nem a Barca a listavezető.
Az éllovas egy év alatt 13,13 százalékos növekedést ért el az elérések tekintetében, ami különösen magas szám annak fényében, hogy a koronavírus-járvány miatt két-három hónapra leállt a nemzetközi futballélet is.