Hiába vezetett már a félidőben a Bayern München a Német Kupa elődöntőjében a Borussia Dortmund ellen, a sárga-feketék a második játékrészben óriási meglepetésre a maguk javára fordították a mérkőzést és bejutottak a fináléba.
Az amerikai sportok franchise-ainál nagy múltra visszatekintő hagyomány, hogy a marketingcsapatok a közösségi médián keresztül időről időre viccelődnek az aktuális ellenféllel, a dolog pedig most már Európába is kezd beszivárogni. Ennek ékes bizonyítéka a Bayern München hivatalos Twitter-oldalának posztja.
A bajorok még a félidőben, 2-1-es vezetésüknél posztoltak egy gifet Twitter-oldalukra, ami szerintük jól jellemezte a mérkőzés addigi alakulását. Ehhez sok mindent nem is fűznénk hozzá, egyszerűen megmutatjuk:
That first half in GIF form… #MiaSanMia #DFBPokal #FCBBVB 2-1 pic.twitter.com/hnNVblNLkK
— FC Bayern English (@FCBayernEN) 2017. április 26.
Igen ám, csakhogy ahogy feljebb említettük, a Dortmund meglepetésre megfordította a mérkőzést és 3-2-es sikerével be is jutott a DFB Pokal döntőjébe, úgyhogy a fenti fricska kissé nevetségessé vált.
Bár a Bayern marketingesei nem siették el, a találkozó után két nappal végül korrigálták tévedésüket, méghozzá nem kevés öniróniával.
A tweet fölé az alábbit írták:
– A leckét megtanultuk – majd a sort egy becipzározott szájú emojival zárták.
Ez pedig a poszt:
Lesson learned pic.twitter.com/xyAQyqRSp6
— FC Bayern English (@FCBayernEN) 2017. április 28.