Nemzetközi foci bajnokok ligája

A PepsiCo a Bajnokok Ligájában

A Lay's chips, a Gatorade energiaital és a Pepsi kóla lesz az európai elitsorozat vezető márkája.

Kapcsolódó cikkek

Gyorsan szeretnél értesülni a Rangadó.hu híreiről? Csatlakozz hozzánk! Klikk és like a Facebookon!

A PepsiCo bejelentette, hogy új partnerséget alakít ki az Európai Labdarúgó Szövetséggel (UEFA). A Lay’s, a Gatorade és a Pepsi lesz a bajnokság vezető márkája; emellett a PepsiCo a Doritos, Lipton és 7UP márkákat is beveszi majd a szponzorációs programba. A PepsiCo megállapodása az UEFA Bajnokok Ligájával még a 2015–2016-os szezon kezdetét megelőzően, július 1-én fog hivatalosan is életbe lépni.

Ramon Laguarta, a PepsiCo Európa elnök-vezérigazgatója a következőket mondta:

– Az UEFA Bajnokok Ligája kétség kívül a világ egyik legtekintélyesebb labdarúgótornája, és miután minden szezonban milliárdnál is több focirajongó nézi a meccseket, ez az új partnerség példa nélküli lehetőségeket kínál mindkét félnek. Szenvedélyünk a labdarúgás, és már alig várjuk, hogy e szenvedélyünket megoszthassuk a Bajnokok Ligája szurkolóival Európában és világszerte.

Guy-Laurent Epstein, az UEFA Events SA marketing igazgatója így nyilatkozott a megállapodás kapcsán:

– Nagy örömmel köszöntjük a PepsiCót az UEFA Bajnokok Ligája hivatalos partnereként. A PepsiCo szó szerint globális partner, és izgatottan várjuk, hogy szoros együttműködésünk révén szerte a világon innovatív marketing lehetőségekkel kápráztassuk el a szurkolókat, ugyanakkor a PepsiCo szórakoztatás terén meglévő szerteágazó tapasztalatait is felhasználjuk majd arra, hogy tovább erősítsük a Bajnokok Ligája márkáját.

A BL döntője a világ legnézettebb éves sporteseménye. A június 6-i döntőt több mint kétszáz országban sugározták, így a becslések szerint 400 millió nézőhöz jutott el úgy, hogy 180 millióra tehető az élőközvetítés nézőinek átlagos száma. Egy szezon a selejtezőktől a döntőig 17 labdarúgóhetet jelent, összesen 145 meccsel. A liga több mint 110 ezer órányi tévétartalmat kínál egy szezonban. A nézők száma regionálisan és globálisan is kiemelkedő: az élőközvetítést világszerte 1,1 milliárd néző követi.

A PepsiCo a labdarúgás iránt már régóta kialakult szenvedélye mellett előszeretettel lép kapcsolatba világklasszis sportbajnokságokkal és alakít ki érdekfeszítő, élvonalbeli tartalmat és marketing programokat. A PepsiCo egyéb sportliga-partnerei közé tartozik az NBA, az NFL, az NHL és az MLB baseball-bajnokság is.

Olvasói sztorik