Az olasz Juventus hivatalos honlapján jelentette be, hogy egy új, 2030-ig szóló megállapodást kötött az Allianz biztosítási és pénzügyi szolgáltatóval.
A megállapodás értelmében a szponzori szerződés új területeket érint, ezért 100 millió euró üti a klub markát. A stadion névhasználatának joga mellett az Allianz megjelenik majd az edzőmezeken, illetve a női csapat mezének hátán is – írja a juventushungary.hu.
Szinte az összes meglévő szerződést újratárgyalták a portugál klasszis megjelenése óta. Ahogy azt a Corriere Della Sera is megemlíti, a csapat technikai szponzora, az Adidas 2027-ig 23 millió euróról 51 millió euróra megnövelte az évenként a csapatra fordított kiadásait, ez az összeg összesen 408 millió euróra tehető.
Ne feledkezzünk meg a Jeepről sem, akik a következő szezontól az éves mezszponzori szerződésben szereplő 17 milliót 42 millió euróra növelik, ebben a bónuszok nincsenek benne. Általánosságban a Juve reklámbevétele 86 millióról 108 millió euróra nőtt, a meccsbevételek 56-ról 70 millióra, míg a termékek értékesítéséből származó bevételek 27-ről 44 millióra emelkedtek.
Kiemelt kép: MARCO BERTORELLO / AFP