Egészen hihetetlen balszerencsével kapott ki az Európa Liga második körében a Celtic.
A Braga elleni mérkőzésen az első félidőben 1-0-ra vezettek a vendégek, de térfélcsere után Kelechi Iheanacho egyenlített. A partjelző azonban úgy látta, hogy a labdaszerzés körüli zűrzavarban kézzel ért labdába, ezért jelzett a játékvezetőnek, aki érvénytelenítette a találatot. A hosszú percekig tartó vizsgálat után sem sikerült megállapítani, hogy leheletnyit hozzáért-e Iheanacho karja a labdához, ennek hiányában pedig nem is hívta ki a játékvezetőt a VAR, hogy megvizsgálja az esetet.
Celtic were really poor, and deserved to lose.
But this is the VAR decision – which took several minutes – to factually rule out Ihenancho’s equaliser for handball by the goalscorer 🤷♂️ pic.twitter.com/TNBYjShoNA
— Scotland’s Coefficient (@scotlandscoeff1) October 2, 2025
Egy közelebbi, nagyon lassított felvétel:
VAR say the ball struck his forearm.
Did it?
Even if it has brushed his forearm it’s still, for me, a poor decision.
I know the rule is…. if the ball strikes your arm and it leads to a goal it will be pulled back….unless you’re Shankland 🤭#Celtic #EuropaLeague pic.twitter.com/ukmbMYf9vb
— Ewen Cameron (@EwenDCameron) October 2, 2025
A Braga még egy gólt lőtt a hajrában, így végül 2-0-ra nyert Skóciában.
