Nemzetközi foci

Cristiano Ronaldo “erősebb brand”, mint maga a Juventus

A portugál világklasszis marketingértéke jóval nagyobb, mint bármelyik játékosé.

A 33 éves portugál labdarúgó, Cristiano Ronaldo hozzáadott marketingértéke lényegesen nagyobb, mint bármely más futballistáé és e mögött rengeteg háttérmunka van – mondta Szabados Gábor sportközgazdász az M1 aktuális csatornán vasárnap.

Jelezte: az, hogy a Juventus a négyszeres Bajnokok Ligája-győztes Ronaldo átigazolásának bejelentése után egy nap alatt 56 millió eurót keresett mezeladásokból, nem jelenti azt, hogy a 112 millió eurós átigazolási díj fele már megtérült, hiszen ebben benne vannak gyártási, terjesztési költségek, a sportszergyártó részesedése és egyéb jutalékok.

Eldőlt Neymar jövője; megvan a Real Madrid új hetese?
Egy helyen az elmúlt hét legizgalmasabb hírei.

Hangsúlyozta: ha egy klub leigazolja Cristiano Ronaldót, akkor nemcsak azon gondolkodik, hogy mennyire tudja segíteni a csapatot a pályán az ötszörös aranylabdás, hanem a játékos óriási marketingértéke is nagyon fontos szempont, hiszen ez a mezeladások mellett sok egyéb területen is jelentős bevételnövekedést hozhat a Juventusnak.

Úgy fogalmazott: a közösségi médiában meglévő, mintegy 300 milliós rajongótáborával jelen pillanatban Cristiano Ronaldo “erősebb brand” marketingszempontból, mint maga a Juventus futballklub. Cristiano Ronaldo július 10-én szerződött a Real Madridtól a Juventushoz – írja az MTI.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a Rangado.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.