Nemzetközi foci

Hátborzongató reklámfilm készült a Liverpool sztárjával

Forintba átszámolva: harmincötmilliárd. Találatonként.

Bátor promóval rukkolt elő a Vodafone egyiptomi vállalata: a telekommunikációs óriás minden egyes Mohamed Szalah-gól után 11 perc ingyen beszélgetést ír jóvá ügyfeleinek.

A Mirror ki is számolta, mennyibe kerülhet ez a cégnek: 43 millió ügyfelük van Egyiptomban, az átlagos percdíj pedig 25 pennynek megfelelő egyiptomi font, vagyis akár a 100 millió angol fontos (35 milliárd forint) bevételkiesést is elérheti egy-egy gólnál a cég.

Szalah remek formában van: a szezonban 40 tétmeccsen 36-szor volt eredményes, a Liverpoolban pedig 30 angol bajnokin már 28-nál jár. A Vodafone is biztosra megy: csak annak jár az ingyenperc, aki átvált a „Mo Szalah”-díjcsomagra.

Címlapfotó: Craig Galloway/ProSportsImages/DPPI/AFP

Olvasói sztorik