Nemzetközi foci
BARCELONA, SPAIN - AUGUST 13: Cristiano Ronaldo of Real Madrid (L) gets a red card from Fifa Referee Ricardo de Burgos Bergoetxea (R) during the Supercopa de Espana Final 1st Leg match between FC Barcelona and Real Madrid at Camp Nou on August 13, 2017 in Barcelona, Spain. (Photo by Power Sport Images/Getty Images)

Hiába a fellebbezés, helyben hagyták Ronaldo ötmeccses eltiltását

Rangadó
Rangadó

2017. 08. 16. 16:18

Korábban beszámoltunk róla, hogy Cristiano Ronaldót ötmeccses eltiltással sújtotta a spanyol szövetség, miután a Barcelona elleni Spanyol Szuperkupa döntő első felvonásán kiállították, majd meg is lökte a játékvezetőt.

OLVASTAD MÁR?
Matuidi aláírt új klubjához

A Real Madrid természetesen fellebbezett az ítélet ellen, amiről szerdán döntöttek: a spanyol szövetség helyben hagyta Ronaldo ötmeccses eltiltását, ami azt jelenti, hogy CR7 biztosan kihagyja a Szuperkupa ma esti visszavágóját, valamint a királyi gárda első négy spanyol bajnokiját.

BARCELONA, SPAIN - AUGUST 13: Cristiano Ronaldo of Real Madrid (L) gets a red card from Fifa Referee Ricardo de Burgos Bergoetxea (R) during the Supercopa de Espana Final 1st Leg match between FC Barcelona and Real Madrid at Camp Nou on August 13, 2017 in Barcelona, Spain. (Photo by Power Sport Images/Getty Images)
Hiába a fellebbezés, helyben hagyták Ronaldo büntetését Fotó: Getty Images
vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Head coach of SSC Napoli Maurizio Sarri during the Serie A TIM match between SSC Napoli and FC Crotone at Stadio San Paolo Naples Italy on 20 May 2018. (Photo Franco Romano/Nurphoto)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.