Nemzetközi foci

Ázsiai és latin-amerikai piacokra törne be a Red Bull

Új pozíciót hoznak létre.

Bár a Red Bull-futballszekciónak már most meglehetősen szerteágazó bázisai vannak – szerepelnek Ghánában, Brazíliában, Ausztriában, Németországban és az USA-ban is -, a salzburgi cég vezetői nem gondolják úgy, hogy itt lenne a vége a terjeszkedésnek.

Arról már Lőw Zsolt is beszámolt a Rangadó.hu-nak, hogy a Red Bull további piacok felé néz, többek között Angliában, de a most a kickeren megjelenő információk szerint eddig nem látott mértékben növekedne tovább a franchise.

Oliver Mintzlaff, az RB Leipzig menedzserigazgatója nemrég megerősítette a híreszteléseket, melyek szerint a Red Bull hamarosan “Nemzetköziségi és stratégiai igazgatót” nevez ki a klubnál (amely mostanra egyértelműen a fő fókusz a cégcsoporton belül). Erre a nyáron kerülhet sor, az új alkalmazott pedig elsősorban az ázsiai és latin-amerikai piacokra való betörést kapja feladatául.

– A megvalósítás mikéntjére még nincs konkrét terv – árulta el Mintzlaff.

Olvasói sztorik