Nemzetközi foci

Minden tv-műsort vert az El Clásico

A 18-49 éves férfiak körében a Sport1 volt a legnézettebb csatorna szombaton a Barcelona és a Real Madrid csúcsrangadója alatt.

Szombat este szoros csatát vívott egymással a Barcelona és a Real Madrid (1-2). A Nielsen Közönségmérés adatai alapján a Sport1-en közvetített mérkőzés (20:27-22:23) tartós nézőszáma több mint 450 ezer volt, a sportcsatorna a fogyasztói szempontból legfontosabb 18-49 éves férfiak körében 17,1 százalékos közönségarányt ért el, amivel a Sport1 a célcsoportban – a nagy kereskedelmi televíziókat is megelőzve – a legnézettebb csatorna volt az adott idősávban Magyarországon. Az El Clásicóra, beleértve a felvezető műsort és az elemzést is (19:15-23:00) összesen közel 900 ezren voltak kíváncsiak.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a Rangado.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.