Gyorsan szeretnél értesülni a Rangadó.hu híreiről? Csatlakozz hozzánk! Klikk és like a Facebook-on!
A Premier League-ben listavezető Chelsea öt évre szóló mezszponzori szerződést kötött a Yokohama japán autógumi-gyártó céggel, amely sajtóértesülések szerint évente 40 millió fontot (16,5 milliárd forint) fizet a londoni futballklubnak.
A megállapodást csütörtökön írták alá, de a pénzügyi részletekről nem közöltek semmit a felek. A japán cég neve a következő szezontól szerepel majd a mezeken, ezzel egyben megszűnik a Samsung elektronikai cég és a Chelsea 10 éves együttműködése.
We are delighted to unveil Yokohama Rubber as our new official shirt partner… http://t.co/E4MygXwqL9 #CFC pic.twitter.com/QrcxTkmx5V
— Chelsea FC (@ChelseaFC) 2015. február 26.
A londoni egyesület közleménye szerint az előző idényben a Chelsea volt világszerte a legnézettebb futballcsapat a televíziós közvetítések szempontjából, mivel több mint 31 ezer órát szerepelt a képernyőn.
A londoni Kékek öt pont előnnyel vezetik a Premier League tabelláját, vasárnap Ligakupa-döntőt játszanak a Wembley Stadionban a Tottenham Hotspurrel, a Bajnokok Ligája nyolcaddöntőjében pedig 1-1-es idegenbeli eredmény után március 11-én fogadják a francia Paris Saint-Germaint a visszavágón.