Nemzetközi foci

Szponzorokat veszített a FIFA

Újabb három márka mondott nemet a FIFA-ra.

Kapcsolódó cikkek

Gyorsan szeretnél értesülni a Rangadó.hu híreiről? Csatlakozz hozzánk! Klikk és like a Facebook-on!

A FIFA három fő szponzorát veszítette el: a Castrol, a Continental és Johnson & Johnson ugyanis nem újítja meg szerződését. Ezzel a 2014-es brazil három legnagyobb márkája csatlakozott a Sony és az Emirates duóhoz, akik szintén elhagyták a FIFÁ-t. A Telegraph-nak mindhárom márka megerősítette kilépést, különböző okokra hivatkozva.

A Continentál 2010 óta volt a világbajnokságok szponzora, a Castrol 2008-ban írt alá szerződést a FIFA-val, míg a Johnson & Johnson 2011-ben.

A döntés tovább erősíti azokat félelmeket, mely szerint FIFA-profil alkalmatlan globális márkák megtartására. A FIFA marketing igazgatója, Thierry Weil így nyilatkozott az esetről pénteki közleményében: „Az ilyen dolgok általánosak a sportban. Természetes, hogy a márkák idővel átgondolják stratégiájukat.”

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a Rangado.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.