Gyorsan szeretnél értesülni a Rangadó.hu híreiről? Csatlakozz hozzánk! Klikk és like a Facebook-on!
Elfelejthetjük a hagyományos sajtótájékoztatókat az adidas kezdeményezése után, amit a 2014-es világbajnokságra indít. A vébé során a Dugout elnevezésű, exkluzív és interaktív közvetítéssorozat alatt olyan sztárokat kapcsolnak élőben Rióból a Youtube-on, mint Kaka, Cafu vagy Lucas Moura. Ez lesz az első alkalom, hogy a szurkolók kérdéseket tehetnek fel a sztárvendégeknek az adidas közösségi felületein, virtuális sajtótájékoztatók keretében.
Az első élő adás a világbajnokság első napján, június 12-én, európai idő szerint délután 3-kor kezdődik a YouTube-on és az adidas közösségi csatornáin. Kattints ide az élő közvetítéshez!
Az innovatív show-k szurkolók millióit hozzák közelebb az adidas futball-legendákhoz, lehetőséget kínálva, hogy a drukkerek reagáljanak a riói pályán zajló eseményekre. A hat eseményből álló közvetítéssorozat június 12-én indul, végigkíséri a világbajnokságot, és a július 12-iki döntőhöz kapcsolódó show-val zárul.
A legnevesebb focistákkal készült interjúk és a leggyakrabban felmerülő szurkolói kérdések mellett a Dugout során betekintést kaphatunk a focivébé kulisszái mögé, megismerhetjük az adidas termékeit, valamint értékes nyeremények és adidas termékek várnak a szerencsés szurkolókra.
Rob Hughes, az adidas futball részlegének kommunikációs vezetője elmondta, a Dugout ötvözi az adidas tehetségét a YouTube elérésével. A közvetítések révén a szurkolók a világ bármely pontjáról be tudnak kapcsolódni a focivébéről szóló beszélgetésekbe. Ez a fiatalos hangvételű show betekintést enged a szurkolóknak a vb kulisszái mögé, a legjobb riói pillanatokat bemutatva, sok hírességgel, így érdemes követni a közvetítéssorozatot a világbajnokság alatt.
Lucas Watson, a YouTube sales igazgatója elmondta: „az élő adidas show-közvetítés egy újabb kitűnő példája annak, hogy a YouTube platformja révén focirajongók milliói érhetők el. Azáltal, hogy sztárfocisták lesznek a vendégek és hogy a show-kba egyszerűen bekapcsolódhatnak a szurkolók, az adidas és a YouTube a FIFA-vébéhez és a háttéreseményekhez kapcsolódó beszélgetések motorja lesz. Tudjuk, hogy a szurkolók már alig várják, hogy elkezdődjön a világbajnokság, és ez az egyedülálló tartalom meghatározó része lesz minden focidrukker 2014-es vébé-élményének”.
Röviddel ezelőtt, május 24-én indult a labdarúgó-bajnoksághoz kapcsolódó adidas-kampány is. A video utolsó képén a YouTube két opciót ajánl fel, az „allin” és a „nothing” gombokat. Az „allin”-re kattintva a felhasználó az összes világbajnoksággal kapcsolatos tartalmat elérheti, amit az adidas megoszt. A „nothing” opcióra kattintva a felhasználó lemarad minden vébével kapcsolatos adidas-információról.
Az adidas focitársalgásaiba a Facebookon ide kattintva, vagy Twitteren az @adidasfootball hashtaggel lehet csatlakozni.