Gyorsan szeretnél értesülni a Rangadó.hu híreiről? Csatlakozz hozzánk! Klikk és like a Facebook-on!
A Szombathelyi Haladás nagy bajban van. A nyáron gyakorlatilag több kulcsjátékosát eladta. Nem maradt a tavalyi sikercsapatból: Guzmics Richárd, Hrepka Ádám, Simon Ádám, Tóth Péter, Nagy Gábor, Predrag Bosnjak és Halmai Ramón.
Radó András és Németh Márió is fél lábbal távolodik a csapattól. A vasi drukkerek pedig aggódnak, hogy mi lesz így a tavaly sokáig a nemzetközi porondért is harcban lévő csapattal.
Az utóbbi időben azonban nagyot változott a világ Szombathelyen. Első ránézésre legalábbis. Olasz internetes lapok egyre nagyobb neveket boronálnak össze a szombathelyiekkel, hozzátéve, hogy a focisták a klub marketing-igazgatójának, az olasz Massimiliano Carolettinek köszönhetőenérkeznek a nemzetközi porondra (sic!) esélyes szombathelyiekhez.
Tommaso Rocchi, a Lazio legendája már járt is Magyarországon, a klub hivatalos honlapjának tanúsága szerint még Tóth Miklós ügyvezetővel is összeölelkezett, és tárgyalt. Szerdán pedig bedobták a brazil védő, Emilson Sanchez Cribari nevét is.
Korábban az algériai válogatott Salim M’Hamed Arrache is Szombathelyen töltött néhány napot a közvetítésével. A Rangadó.hu biztos forrásból úgy értesült, hogy ő havi tízezer eurós fizetést kért.
Szintén a Rangadó.hu információja, hogy Rocchi és Arrache is akkor megy, mehetne Szombathelyre, ha a titokzatos Massimiliano Caroletti menedzser-igazgató előteremti a bérigényük jelentős részét.
Massimiliano Caroletti pályafutása érdekes. Film- és erotikus film producer, de neve színészként is megtalálható a Fallo című, hát, hogy is mondjuk, meglehetősen 18+-os film stáblistáján is.
Persze ettől még lehet ő a legjobb focimenedzser, de az olasz „üzletemberek” magyarországi produkcióját látva az az érzésünk, hogy a szombathelyiek egy másik vonal után nézhetnek, ha játékosokat szeretnének.
Természetesen megpróbáltuk megkérdezni Tóth Miklóst, a Szombathelyi Haladás ügyvezetőjét, de ahogy korábban, most sem vette fel a telefont. Azt szerettük volna megtudni, hogy az olasz kiszemeltek valóban a „menedzser hozza a pénzt” konstrukcióban érkeznének-e, illetve, hogy miként esett a választás az olaszra, amikor marketing-igazgatót kerestek.