A 2025-26-os szezontól kezdve nevet vált a labdarúgó NB I.
Erről a Magyar Labdarúgó Szövetség (MLSZ) számolt be a honlapján, amelynek májusban újjáalakuló elnöksége – Csányi Sándor elnököt újraválasztották – csütörtökön ülésezett először. Mint írták, májusban lezajlott a nyilvános pályázat, a szervezet vezető testülete ezután áttekintette a bajnokságok és kupák jövőbeli támogatóinak körét. A 2024-től üzemelő fizz.hu az eddigi névadó szponzor, az OTP csoport leányvállalata, „széleskörű termékportfolióval rendelkező webshopot épített ki, azzal a céllal, hogy néhány éven belül a magyarországi e-kereskedelem meghatározó szereplőjévé váljon. A névhasználat ezen cél elérésében, valamint a fiatalabb szurkolók bevonásában segíti az OTP Csoport ökoszisztémájához tartozó vállalatot” – olvasható a honlapon.
A cég közleményben azt közölte, „a többéves megállapodás a hazai labdarúgás fejlődésének új fejezetét nyitja meg”. A fizz liga új arculattal és friss energiával várja a csapatokat és a szurkolókat, amelyet megfelelően szemléltet, hogy az NB I történetében először a csapatok maguk választhatják ki, hogy milyen színű liga-logót szeretnének használni a mezeiken.
A MOL, ahogy a 2020-21-es szezontól kezdve, a továbbiakban is a Magyar Kupa névadó szponzora lesz.