Nem hosszabbítja meg lejáró szponzori szerződését a Fehérvár FC Kft-vel a MOL, jelentették be közleményben. A vállalat 13 éven át támogatta a focicsapatot, 2018 óta pedig névadó szponzor volt.
„Köszönjük az elmúlt tizenhárom évet! A magyar sport meghatározó támogatójaként kiemelkedően sikeres volt az együttműködésünk. A Fehérvár FC tulajdonosával elindított közös munka célja az volt, hogy itthon is létrehozzunk egy professzionális labdarúgó klubot, ahol tiszták a folyamatok, hosszú távon biztosítottak a feltételek és üzleti alapokon nyugszik a működés.
Bízunk abban, hogy ez a váltás, az új impulzusok jó hatással lesznek az egyesületre, a városra és újra a sikeres pályára terelik a csapatot.
Köszönjük a klub valamennyi játékosának, szakemberének és vezetőjének a közös munkát és az elmúlt éveket. 2010-óta a magyar labdarúgás nemzetközi mércével is nagyot lépett előre, és minden magyar büszke lehet az eredményekre” – fogalmazott Pantl Péter, a MOL-csoport kommunikációs igazgatója.
A focicsapat a közös évek alatt három bajnoki címet (2011, 2015, 2018) és egy Magyar Kupát (2019) szerzett, kétszer lett Szuperkupa-győztes (2011, 2012) és két alkalommal bejutott az Európa Liga csoportkörébe (2012, 2018). A Fehérvár ugyanakkor a legutóbbi szezonban minden várakozást alulmúlva szerepelt és csak az utolsó fordulóban biztosította be élvonalban maradását, igaz, ehhez az kellett, hogy a Honvéd kikapott Felcsúton.