- Az elmúlt 4 évben mutatott teljesítmény (háromszor az utolsó fordulóban maradt bent a csapat az NB I-ben, míg legutóbb a 9. helyen végzett) egyáltalán nem indokolja a jegyáremelést. A szurkolók szerint a klub ezt az új játékosok igazolásával, a gazdasági társaság bevételszerzésével magyarázta. „A harmadik indok pedig egészen szürreális, megmosolyogtató volt: a DVTK a Ferencvároshoz szeretne felnőni. A jegyárakban már ott vagyunk, 31 bajnoki cím azonban még hiányzik!” – olvasható.
- A büfékben minden termék darabáron, 500 forintért kerül értékesítésre, „mert a meccs napjára a büfébe szerződtetett diák alkalmazottak, nagyrészt egyetemisták, könnyebben tudják így összeadni az általunk megvásárolt termékek árát, tehát nem tévednek!” Emellett a drukkerek elégedetlenek a kiszolgálás tempójával, valamint a sör minőségével is.
- Egy másik közlemény szerint az ultrák gusztustalanságnak tartják, hogy Diósgyőrben semmibe veszik a szurkolók szavát. Kiemelték, hogy Világi Péter marketing és kommunikációs vezető nem engedélyezte a pirotechnikai bemutatót sem.
Terveztünk egy kis látványt, ha engedik a lehetőségek, erre Peti azt mondta, hogy olyan pozitív energiák jönnek a klubtól, ne rontsunk el egy esetleges piró miatti büntetéssel.? Peti, ez itt senkit nem érdekel, ez nem Disneyland. Van, ahol 8 millióra büntettek, de senkit sem érdekelt mivel nyert a csapat!
- A szurkolók azt is nehezményezik, hogy a célkitűzés mindössze annyi a 2020-21-es szezonra, hogy felül kell múlni az elmúlt bajnoki eredményt. Ami valóban muszáj, mert ha nem sikerül, kiesik a csapat. „Nem lehet egy olyan csapatot kialakítani már évek óta, amely elé reálisan ki lehetne tűzni, egy Magyar Kupa-győzelmet, a bajnokságban egy dobogót, nemzetközi szereplést?” Kérdésünk: az állítólag a magyar NB I-ben, a 4. legnagyobb költségvetésű klub miért csak ilyen játékosokat tud szerződtetni?” – olvasható.
Kiemelt fotó: Facebook/Ultras Diósgyőr