EB 2016

Szakértői válasz! Nem volt tizenegyes

Bede Ferenc, korábbi FIFA-játékvezető szerint óriásit hibázott az orosz sípmester a mieink ellen.

Az Izland-Magyarország 1-1-re végződő összecsapás legnagyobb kérdése, hogy az orosz sípmester mieink ellen befújt büntetője vajon jogos volt-e. Egy ország kíváncsi a válaszra, a Rangadó.hu a korábbi FIFA-játékvezetőt, a Digi Sport szakértőjét, Bede Ferencet kérdezte a szituációról.

– Sokáig dominálta a mérkőzést az orosz játékvezető megadott tizenegyese. amivel vezettek az izlandiak. Úgy gondolom, hogy egyértelműen nem volt jogos a büntető, tehát hibázott a játékvezető. Pedig közel állt, jó pozícióban, de bátran kijelentem, hogy ezért nem kellett volna tizenegyest ítélnie. Király Gabi kivetődés közben nem buktatta az izlandi játékost, és nem is azt fújta be. Tovább is csordogált a labda, és Kádár ütközésénél fújt a sípjába, de az sem volt buktatás, nem kellett volna tizenegyest adni. Sajnos ez egy játékvezetői hiba volt, ami sokáig dominálta a mérkőzést. Ha nincs a végén az egyenlítő gól, akkor még jobban meghatározta volna a végeredményt a tévesen befújt büntető, de szerencsére a válogatott egyenlített. Nem lehet azt mondani, hogy így nem határozta meg, de így azért más szájízt ad nekünk, magyaroknak – mondta Bede Ferenc.

https://www.youtube.com/watch?v=CNk8JIgnQh8

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a Rangado.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.