A Rangadó.hu úgy értesült, örömmel folytatná a Dárdaival kötött együttműködést az a fogadóiroda, amely már akkor „hitt” az edző imázsában, amikor még a berlini gyerekekkel foglalkozott. A Betclic és a Hertha korábbi labdarúgója 2013. márciusában állapodott meg, Dárdai akkor lett a francia gyökerű cég nagykövete. Az együttműködés tökéletesen sikerült, bár az igazán nagy dobás az lehetett volna, ha Dárdai akkor adja a nevét (és a tippjeit), amikor igazából beindult az edzői karrierje.
Mint ismert, a magyar kormány monopolhelyzetet teremtett a szerencsejáték-piacon, így a Betclic a többi külföldi internetes fogadóirodával együtt kénytelen volt kivonulót fújni. A vállalat semmilyen marketingtevékenységet nem folytat hazánkban, ezért tavaly július óta Dárdait sem foglalkoztatja (azt megelőzően társoldalunkon, a Profitipp.hu site-on is rendszeresen olvashatók voltak Pali meglátásai, ötletei). Németországban a korábbi válogatott Thomas Berthold, a cseheknél Karel Poborsky, Franciaországban Marcel Desailly és a kosaras Tony Parker a Betclic „embere”, az Eurosporton is futott olyan reklám, melyben Dárdai is feltűnt a társaságukban.
Érdekesség, hogy a Bundesliga meglepetéscsapatát, a Herthát jelentős összeggel támogatja a bet-at-home fogadóiroda, amely ugyanazon csoporthoz tartozik, mint a Betclic.
Megkerestük a Betclic hazai képviseletét, ám Dárdai kapcsán semmit sem akartak mondani. Honlapunk ugyanakkor úgy értesült, ha a fogadóiroda ismét „zöld jelzést” kapna Magyarországon, Dárdai Pál lenne az első, akit keresnének…