Közösségi média

A Bayern trollkodott a Dortmunddal, de aztán kénytelen volt magával is

Legalább öniróniája van a marketing-csapatnak.
 
 

Közösségi média

A Bayern trollkodott a Dortmunddal, de aztán kénytelen volt magával is

Legalább öniróniája van a marketing-csapatnak.
 
 
 

Közösségi média

A Bayern trollkodott a Dortmunddal, de aztán kénytelen volt magával is

Legalább öniróniája van a marketing-csapatnak.

Hiába vezetett már a félidőben a Bayern München a Német Kupa elődöntőjében a Borussia Dortmund ellen, a sárga-feketék a második játékrészben óriási meglepetésre a maguk javára fordították a mérkőzést és bejutottak a fináléba.

Az amerikai sportok franchise-ainál nagy múltra visszatekintő hagyomány, hogy a marketingcsapatok a közösségi médián keresztül időről időre viccelődnek az aktuális ellenféllel, a dolog pedig most már Európába is kezd beszivárogni. Ennek ékes bizonyítéka a Bayern München hivatalos Twitter-oldalának posztja.

A bajorok még a félidőben, 2-1-es vezetésüknél posztoltak egy gifet Twitter-oldalukra, ami szerintük jól jellemezte a mérkőzés addigi alakulását. Ehhez sok mindent nem is fűznénk hozzá, egyszerűen megmutatjuk:

Igen ám, csakhogy ahogy feljebb említettük, a Dortmund meglepetésre megfordította a mérkőzést és 3-2-es sikerével be is jutott a DFB Pokal döntőjébe, úgyhogy a fenti fricska kissé nevetségessé vált.

Bár a Bayern marketingesei nem siették el, a találkozó után két nappal végül korrigálták tévedésüket, méghozzá nem kevés öniróniával.

A tweet fölé az alábbit írták:

- A leckét megtanultuk - majd a sort egy becipzározott szájú emojival zárták.

Ez pedig a poszt:

 

Gyorsan szeretnél értesülni a Rangadó híreiről? Csatlakozz hozzánk! Eredmények, interjúk, átigazolási hírek első kézből.