A Ferencvárosért söröztek a legtöbbet

Az FTC 1,3 millió forintot kapott a Sörözz a csapatodért kampány jóvoltából.
 
 

A Ferencvárosért söröztek a legtöbbet

Az FTC 1,3 millió forintot kapott a Sörözz a csapatodért kampány jóvoltából.
 
 
 

A Ferencvárosért söröztek a legtöbbet

Az FTC 1,3 millió forintot kapott a Sörözz a csapatodért kampány jóvoltából.

Gyorsan szeretnél értesülni a Rangadó híreiről? Csatlakozz hozzánk! Klikk és like a Facebook-on!

Csaknem 42 millió forinttal támogatta – elsősorban – a labdarúgást, közvetlenül az NB I-es és NB II-es csapatokat a Borsodi Sörgyár a március 1-től május 15-ig tartó Sörözz a csapatodért kampányával.

A cég 35 millió forintot utalt át az akcióban résztvevő együtteseknek, ezen felül pedig a drukkerek minden üveges vagy dobozos sör vásárlása után beküldhették a kupakban, vagy a nyitófülön lévő sorszámot, s dönthettek arról, melyik gárdának adják a palackonkénti tízforintos támogatási összeget. A szurkolók így összesen 6 861 160 forintot gyűjtöttek kedvenc klubjaiknak.

A csapatok közötti különversenyt a Ferencváros nyerte meg, amely a drukkerei aktivitásának köszönhetően 1 324 920 forintot kapott. Az erről szóló jelképes csekket a péntek délutáni edzés előtt az Albert Stadionban adta át a Borsodi Sörgyár képviselője – írja az MTI.

 

Gyorsan szeretnél értesülni a Rangadó híreiről? Csatlakozz hozzánk! Eredmények, interjúk, átigazolási hírek első kézből.