Sterling feldobta magát a tizenhatoson belül, vagy sem? – VIDEÓ

 
 

Sterling feldobta magát a tizenhatoson belül, vagy sem? – VIDEÓ

 
 
 

Sterling feldobta magát a tizenhatoson belül, vagy sem? – VIDEÓ

A mérkőzés 11. percében vitatható szituáció történt a Barcelona büntetőterületén belül, az angolok támadója, Sterling megtolta Umtiti mellett a labdát, majd nagyot esett. A magyar játékvezető, Kassai Viktor határozottan szabadrúgást ítélt kifelé, és sárga lapot adott a színészkedő játékosnak.

Ön szerint jó döntést hozott Kassai Viktor? (lezárva)

 
  • 333   Igen

     
  • 272   Nem

     

 

Gyorsan szeretnél értesülni a Rangadó híreiről? Csatlakozz hozzánk! Eredmények, interjúk, átigazolási hírek első kézből.