Minden tv-műsort vert az El Clásico

A 18-49 éves férfiak körében a Sport1 volt a legnézettebb csatorna szombaton a Barcelona és a Real Madrid csúcsrangadója alatt.
 
 

Minden tv-műsort vert az El Clásico

A 18-49 éves férfiak körében a Sport1 volt a legnézettebb csatorna szombaton a Barcelona és a Real Madrid csúcsrangadója alatt.
 
 
 

Minden tv-műsort vert az El Clásico

A 18-49 éves férfiak körében a Sport1 volt a legnézettebb csatorna szombaton a Barcelona és a Real Madrid csúcsrangadója alatt.

Szombat este szoros csatát vívott egymással a Barcelona és a Real Madrid (1-2). A Nielsen Közönségmérés adatai alapján a Sport1-en közvetített mérkőzés (20:27-22:23) tartós nézőszáma több mint 450 ezer volt, a sportcsatorna a fogyasztói szempontból legfontosabb 18-49 éves férfiak körében 17,1 százalékos közönségarányt ért el, amivel a Sport1 a célcsoportban - a nagy kereskedelmi televíziókat is megelőzve - a legnézettebb csatorna volt az adott idősávban Magyarországon. Az El Clásicóra, beleértve a felvezető műsort és az elemzést is (19:15-23:00) összesen közel 900 ezren voltak kíváncsiak.

 

Gyorsan szeretnél értesülni a Rangadó híreiről? Csatlakozz hozzánk! Eredmények, interjúk, átigazolási hírek első kézből.