Újraindul a "Sörözz a csapatodért" kampány

Március elsejétől újraindul a Borsodi Sörgyár magyar labdarúgást támogató akciója.
 
 

Újraindul a "Sörözz a csapatodért" kampány

Március elsejétől újraindul a Borsodi Sörgyár magyar labdarúgást támogató akciója.
 
 
 

Újraindul a "Sörözz a csapatodért" kampány

Március elsejétől újraindul a Borsodi Sörgyár magyar labdarúgást támogató akciója.

A vállalat MTI-hez eljuttatott csütörtöki közleményéből kiderül: a május 31-ig tartó kezdeményezés keretében mintegy 35 millió forinttal támogatja a profi együtteseket. Ezen felül pedig a drukkerek minden üveg vagy doboz Borsodi vásárlása után beküldhetik a kupakban és nyitófülön lévő sorszámot, s dönthetnek arról, melyik gárdának adják a palackonkénti tízforintos támogatási összeget.

– Nagyon örülünk annak, hogy a tavalyi siker után a szurkolók idén is támogathatják kedvenc klubjukat a Borsodi kezdeményezésének köszönhetően. Minden olyan kiváló kezdeményezés, amely a nézőszám emelésére irányul, ráadásul élvezetes is a szurkolóknak, az MLSZ céljaival összhangban áll, azokat támogatja – monda Borbély Zoltán, a magyar szövetség jogi és sajtóirodájának vezetője.

A közleményből kiderül, hogy 2011-ben a "Sörözz a csapatodért" kezdeményezés során a szurkolók több mint 700 ezer alkalommal nyilatkoztak a támogatási összeg sorsáról, így összesen 7 132 920 forintot gyűjtöttek kedvenc csapataiknak. Akkor ezen felül a Borsodi Sörgyár 37,5 milliót utalt át az akcióban résztvevő kluboknak.

 

Gyorsan szeretnél értesülni a Rangadó híreiről? Csatlakozz hozzánk! Eredmények, interjúk, átigazolási hírek első kézből.