Jogi lépéseket tesz a Videoton!

A Bors című bulvárlap keddi számában a hazai futballisták fizetéséről írt.
 
 

Jogi lépéseket tesz a Videoton!

A Bors című bulvárlap keddi számában a hazai futballisták fizetéséről írt.
 
 
 

Jogi lépéseket tesz a Videoton!

A Bors című bulvárlap keddi számában a hazai futballisták fizetéséről írt.

A székesfehérvári klub a honlapján többek között azt közölte az összeállításra reagálva, hogy az abban foglaltak, a labdarúgóikra vonatkozó összegek, köszönőviszonyban sincsenek a tényekkel, a játékosok tényleges fizetése közel sem egyezik a napilap által feltüntetett összegekkel. A honlap hangsúlyozza, hogy az újság a cikkében a közvéleményt is megtévesztve, a klub megkérdezése nélkül tényként közöl valótlanságokat.

A Bors kedden többek között azt írta, hogy a Videoton fizet a legtöbbet a futballistáinak a hazai élvonal klubjai közül. Az újság információi szerint a székesfehérvári alakulat legjobban kereső játékosa a Budapest Honvédtól télen igazolt Torghelle Sándor, aki 25 ezer eurót, azaz 7,3 millió forintot vihet haza havonta, de a legkisebb fizetés is 1,5 millió forint az együttesnél.

A klub által hivatkozott követelmény egyébként a médiatörvény szerint a lineáris műsorszolgáltatásokra vonatkozik, ilyenek a televíziós és rádiós programok, de nem a sajtótermékek. A Bors című napilap azonban a médiatörvény definíciója szerint is sajtótermék.

A Bors cikke ide kattintva, a Videoton közleménye pedig ide kattintva olvasható!

A debreceniek is cáfolták az újság adatait, de sokkal kulturáltabban, ráadásul konkrét számokkal!

A Videoton FC vezetése egyébként nem először bizonyítja, hogy egyáltalán nem keresi a sajtó, illetve a média munkatársainak szimpátiáját. Legutóbb a sportnapilap ellen intéztek kirohanást...

 

Gyorsan szeretnél értesülni a Rangadó híreiről? Csatlakozz hozzánk! Eredmények, interjúk, átigazolási hírek első kézből.