Sípszó után rúgta tökön

 
 

Sípszó után rúgta tökön

 
 
 

Sípszó után rúgta tökön

Gyorsan szeretnél értesülni a Rangadó.hu híreiről? Csatlakozz hozzánk! Klikk és like a Facebook-on!

Az első félidő hosszabbításában jutott szabadrúgáshoz a brazil válogatott a Zambia elleni barátságos mérkőzésen. A pontrúgást Neymar végezte el, azonban a labdát sikerült kifejelni. A meghiúsult helyzet láttán a bíró lefújta a játékrészt, azonban Neymar még jól tökön rúgta az ellenfelét.

Lefújta, lerúgta
 

Gyorsan szeretnél értesülni a Rangadó híreiről? Csatlakozz hozzánk! Eredmények, interjúk, átigazolási hírek első kézből.